2012.03.13.
22:43

Írta: Picióriás

Hazaértem

Most értem haza, szóval egy kicsit elhúzódott a tanfolyam. Hulla fáradt is vagyok azért.

Na de egy kicsit az előtte lévő dolgokról. Szóval van itt ez a tender ami most nagyon izgi és sokan rá is pörögtünk. Jó kis csapat állt össze hogy dolgozzunk rajta. Te is fogsz rajta dolgozni:) BIBI... Sajnos most még ma dolgoznom is kell vele sokat, mert holnap kettőig lehet kérdéseket feltenni és én 9kor is meg délben is tárgyalok.

Illetve ma volt bent tesóm egy nagyobb beszélgetésre és mindenki nagyon boldogan távozott jövő hét kedden elvileg lesz is döntés mindenki részéről. De tesóm nagyon nyitott volt. Szóval jók a kilátások. Maximálisan örülnék neki ha jönne.

A tanfolyam:

7-en voltunk ebből egyedül voltam mint fiú. A lányoktól kinyílt a bicska a zsebembe. Volt ott tudálékos, akinek ne mondják meg hogy kell ezt és ezt csinálni mert ő már milliárdszor csinált ilyet. Volt buta mint  a seggem és volt misz picsa is. Szóval a csapat miatt akár elképesztően rossz is lehetett volna.

Viszont amikor előszőr leesett az állam az az volt amikor a tanár bemutatkozott. Ügye mexikói konyha volt a téma, szerinted ki volt az?

Schaller Gábor az iguana főszakácsa:)

A menüt már írtam hogy mi volt. Elég nehéz volt. De elképesztő módon élveztem. Egy dolog hiányzott csak, hogy együtt csináljuk. Szerintem te is élvezted volna. Ami érdekes hogy kb 10 percig zavart csak a társaság. Utána csak a kajára figyeltem.

Készítjük a leves alaplét és a mártást:

IMG_0702.JPG

Itt már látni is belőle valamit. A leves paprika és cukkini alapléből készült:

IMG_0703.JPG

A guacamolem egyszerűen zseniális volt. Annyira jól sikerült:) 

IMG_0704.JPG

Az enchillada:

IMG_0701.JPG

Sajnos a desszertről nem sikerült képet csinálnom, mert minden nagyon gyorsan történt. Ami nagyon jól esett hogy a chef külön félrehívott és megdicsért hogy milyen jól csináltam és hogy otthon biztos nagyon fognak nekem örülni. Felajánlotta hogy bemehetek az iguana-ba alapanyagokért bármikor!!!!

Szóval ez volt a tanfolyam. Visszafelé a taxiban valami hosszú kapcsolatokról szóló műsor ment. Nem is nagyon figyeltem, egészen addig míg egy közel 70 éves betelefonáló nem volt. A bácsi azt mesélte hogy 42 éve van együtt az életével! és hogy még mindig szereti majdnem minden nap! csak az évi egy két nap nem amikor vagy vagy a felesége bolond:) 

Miközben mindig minden kapcsolatomban a levegő után vágytam, tér és a szabadság volt a fő szempont, most rájöttem hogy ezek mostmár nekem te vagy. Te vagy a levegő, te vagy a tér ami meghatároz és te vagy a szabadság is egyben. Nem tudom leírni mennyire szeretlek! Hiányzott a hangod ma. Holnap ha törik ha szakad beszélni akarok veled!(ha lehet)

Csókol Khal Drogo:

Khal Drogo Wedding.jpg

komment

süti beállítások módosítása