2012.03.05.
00:24

Írta: Picióriás

2012.03.04 - Gabeszka

Nagyon jó volt a tegnapi koncert, bár sokat nem láttam belőle mert az új Gödör nagyon rossz és alig lehet látni a zenekart ami éppen játszik. 

A koncertnek köszönhetően nem is keltem annyira korán. Délre mentem anyámhoz ebédelni és volt fánk!:) Bizto ízlett volna neked is.

A mai nap nagy híre hogy megszületett Gabeszka kislánya Rebeka.

photo_1.PNG

Voltunk is kint nála, vicces azért hogy megindult ez az idő. Illetve hogy pont Gabeszkának. Nagyon aranyos volt, látszott rajta hogy tényleg nagyon örül nekije.

A mai nap nekem nagyon nehéz volt, most is itt fekszem az ágyba és nagyon furcsa hogy nem vagy itt. Minden reggel egy picit reménykedem hogy amikor kinyitom a szemem itt leszel mellettem. Nézhetném ahogy szuszogsz mellettem. Érezhetném a kis meleg testedet. Az illatodat magamba szívhatnám és hallanám a hangod. hiányzol, nagyon.

komment

süti beállítások módosítása