2012.03.08.
01:35

Írta: Picióriás

2012.03.07

A sóhaj napja címet akartam adni ennek a postnak de végül nem adtam. Jó kezdés, mi?:)

A mai nap nem volt sok időm gondolkodni, nagyon hajtós volt. Le kellett adni a tender anyagot és siettem haza, hogy még tudjunk beszélni. Nagyon jó volt látni téged, még ha ez nem is jött át annyira a skype kicsi felületén. 

Gondoltam este még ránézek a statisztikákra amikor megláttam eztKépernyőfotó 2012-03-08 - 8.28.29.png

 

És ezt:

Képernyőfotó 2012-03-08 - 8.28.44.png

 

Szóval akkor olvasod a blogot!:) Juhhúúú. Remélem nem vettem el a kedvedet semmitől. 

 

Viszont kb 2 órával a beszélgetésünk után hívott Anna. Tudod melyik, akivel régebben sokat beszéltem. Itthon van most 1 hétig. Ellentmondást nem tűrő hangon jelezte hogy találkoznunk kell. Találkoztunk is. Nagyon jó volt. Tök sokat mesélt arról, hogy milyen kint. Bejárta a fél világot. Nagyon kemény, fogyott kb 50 kilót, úgy lebarnult hogy most úgy néz ki mint egy fekete nő. Rólad is beszéltünk. Tisztára mint egy éve:) Jó volt tényleg. 

Talán így most sikerül is aludni egy picit. 

 

Holnap beszélünk. Addig is legyél jó....

komment

süti beállítások módosítása