2012.03.12.
16:34

Írta: Picióriás

A nap kisüt

Nem tudom, mitől de ma nagyon jó minden, a körülmények között.

Reggel a legjobb az volt hogy még egy kicsit csalódott is voltam, hogy nem várt sms. Aztán rájöttem hogy nem is írtam. Kb 3 perc múlva viszont megjött az emailed. Minden szebb és jobb lett. Az emailben le is írtam, hogy megvilágosodtam hogy mi volt az a kis rossz érzés ami kicsit rámült. Most már hogy tudom, nem lesz baj.

2048823942_e6b5ef234e_o.jpg

Ilyen érzés volt. 

Találkoztam az Andival. A munka része jó volt. Éreztük egymást és tudtunk még vitatkozni is. Amit nem gondoltam volna. Az volt a megérzésem hogy vagy bólogatni fog arra amit mondok vagyon nagyon szétszedi. De konstruktív volt, sőt. Aztán kérdezett rólad. Na itt egy kicsit már nem volt annyira jó, de lehet hogy csak gyanakvó vagyok. Kicsit ilyen én ezt előre megmondtam, érzésem volt. Mondta hogy most legalább megtapasztalod és legközelebb mentek együtt félévre.

A levelezés, sokat segített.

Bűnöztünk és a TGI-ban ebédeltünk!:)

komment

süti beállítások módosítása