2012.03.14.
23:40

Írta: Picióriás

Már csak négy nap, szinte hihetetlen

Nyuszi, ne légy szomorú! A telefonról nem is akarok sokat beszélni mert nem baj. Lesz másik. Semmi baj.

Találkoztam Danival. Szegény nagyon ki van a Vodától, nem jó hallani hogy mennyire nem mennek a dolgok mióta nem vagyok ott. Ez nyilván nem az én személyem miatt van, hanem hogy nagyon jókor szálltam ki az egészből. 

Ami viszont jó hír hogy Szeptember 1én lesz az esküvő. Azt mondta hogy csak polgári esküvő lesz és esetleg utána egy minimál fogadás, de semmi lagzi és vagy a nászút előtt vagy után egy kis buli. 

Erről jut eszembe hogy reggel mentünk az FHB-ba és a Koncz Rékával mentem egy autóban. Beszélgettünk hogy mi van mostanság és megkérdezte hogy te most nászúton vagy? Mondtam hogy nem. Kérdezte hogy van e valakid. Erre kicsit hezitáltam azért:) Azt mondta hogy furcsa, hogy egy ilyen szép lánynak nincs barátja! Tehát nem csak szerintem vagy szép...

Megértem hogy egy kicsit kinevetsz amikor azt mondom hogy 100%-ig biztos vagyok benned, mert tényleg mondtam már. Csak azt értsd meg hogy nem tudom jól elmondani hogy mit akarok ezzel üzenni. Pedig nagyon munkál bennem hogy érezd azt amit érzek irántad. Gondolom hogy sejted, de biztos hogy a közelébe sem jársz az igazságnak:)

Ha még mindig biggyed a szájad széle, akkor itt az ultimate módszer. Nézd ezt egy percig!

Photo1_1.jpg

komment

süti beállítások módosítása