2012.02.29.
20:57

Írta: Picióriás

2012.02.29

Ez a nap is telik szép lassan. Már egy ideje itthon vagyok de nem nagyon tudtam magam rávenni semmit hasznosra. Kicsit megfáztam tegnap este, ez az én szerencsém:)

Csabával nagyon érdekes volt, meg van törve és segítséget kért, még ha burkoltan is.

Megjött a megrendelő ezért annak a lázában égtünk délután. Nagyon jó érzés volt, csak az nem hogy nem voltál ott hogy megoszthassuk veled az élményt.

Dórival egy kicsit "üzleteltem" a végeredményt mire ezt olvasod már láttad is.

Mindenki nagyon aranyos Adri, Andi és Emese Juli is nagyon  örültek a hírnek hogy veled minden rendben. Erről jut eszembe, hogy tényleg nagyon hülyén néztem ki a kossuth téren miközben telefonálok potyognak a könnyeim. Valahogy így telt a nap. Hüppögtem....

Reggel megpróbálok elmenni edzeni, de a takony lehet hogy ledönt a lábamról, meglátjuk.

Nagyon jó volt a hangodat hallani ma, remélem majd tudunk Skype-on beszélni. Kíváncsi vagyok az első napod után mit érzel. Milyen. 

komment

süti beállítások módosítása