2012.03.03.
17:21

Írta: Picióriás

2012.03.03 - két nap

Két nap. Ennyi telt el mióta írtam. Tegnap beszéltünk is illetve a betegség ledöntött és lefeküdtem aludni és csak ma délben keltem fel. Szóval azt hiszem aludtam egy nagyot.

Nagyon nehéz és sajnos egyre nehezebb nélküled. Nem tudom pontosan megfogalmazni hogy miért:) de így van.

Tegnap volt itt Dóri Gergője is:) Nagyon tetszett neki a lakás és ő is kijelentette hogy a teraszon akar Dórival élni. Illetve nagyon megfogta a kis labdád amit a póló anyagból kötöttél. Nem igazán tudtuk meghatározni hogy pontosan mi is az, de jól néz ki. Ennyiben maradtunk.

Még ma sem tudtam elmenni edzeni, bár jól vagyok, de nem akartam kockáztatni. Viszont este nagy koncertezés lesz. Most 9 éves a PASO és szinte "mindenki" megy. Pönyek, Anikó, Totyi és a barátnője - nem jut eszembe a neve- Gödi, Dóri, Csilla, és még pár srác akiket szerintem még nem ismersz.

Kicsit megpróbálom idecsempészni a várható hangulatot. Kíváncsi vagyok azért hogy Vince hogy van. Szegény...

Tegnap még beszéltem a nindzsával is. Átbeszéltük az ötleteit és ő mondta ki hogy ő személy szerint szeretné/örülne neki ha te is elmodanád a véleméynedet a női dologgal kapcsolatban, hátha megtetszik. Én is csak bátorítani tudlak.

Két képet nézek sokat mostanában:

Mark+Enci_1.jpg

PICT0518.jpg

Mind a kettő sokat elmond szerintem. Nincs túl sok közös képünk de ezek nagyon jók. SZERETNÉK TÖBB KÉPET RÓLAD!!!! 

komment

süti beállítások módosítása