2012.03.12.
22:28

Írta: Picióriás

6 nap és 11 óra van már csak hátra

te kis szomorú kiskutya. 

nem volt jó a hangodon hallani hogy valami nem ok. De értem, vagy legalábbis próbálom megérteni.

Mikor ezt olvasod, már minden jobb érzem. Ha nem akkor ez biztos segít.

pille1.jpg

Na ügye hogy jobb?
Nagyon izgi táblázatokat töltök ki éppen. annyira jó megjósolni valamit egy évre előre és tudni hogy úgysem úgy lesz ahogy elterveztem. De valamit tényleg kell csinálni, hogy tudjuk hogy hogyan állunk és mik a terveink. Valahogy azért ösztönző ha van mihez tartani magad, persze másrészt meg frusztráló is tud lenni ha nem úgy mennek a dolgok. Dehát that's the real life... Vagyis nem, de valamiből meg kell élni. Bár ezt most jónak írom aki azt is látja hogy emberek 5 forintból is tudnak boldogok lenni.

Na de arra akartam kitérni, hogy ne érezd úgy hogy nem csinálsz semmit, mert valószínűleg így is sokkal több élményt gyűjtesz be és tapasztalsz mint mi itthon egy hónap alatt. A jógád is biztos sokat fejlődött, bár itt egy mester akit nehéz lekörözni:

szofi(1).jpg
Erről eszembe jut a jógázó medve amit kint láttunk:)

 Kíváncsi vagyok a holnapi főző tanfolyamra. Ha hazajössz meg is főzőm neked az én kis személyes mexikói menümet, már ha kéred:)

Tényleg jó egy kicsit levetkőzni a félelmeimet és tisztábban látni. Jó érzés veled lenni. Boldog vagyok ha veled vagyok, azt hiszem ez a lényeg.

Ha még most sincs jó kedved akkor ennél többet már nem tudok tenni, mint
lulu1.jpg 

komment

süti beállítások módosítása