2012.03.13.
16:19

Írta: Picióriás

Már csak 5 és fél nap

Azt hiszem ma végérvényesen megdöntöttem egy régi mondást. 

010_1.jpg

Én ugyanis nem találtam semmit, nemhogy aranyat:)

Milyen volt az alvás? Most hogy érzed magad? Annyira várom már hogy itthon legyél. Annyi mindent akarok csinálni, mondani. Illetve érezni.

Kaptunk egy tender meghívást ami igazán izgi. Kb azt kéne csinálni amit szeretnénk. Vezetni a többi online ügynökséget, tehát lead agency lenni. Ez az igazán fasza. Legalábbis engem nagyon felvillanyozott.

Fura lesz hogy ma nem tudunk beszélni. Nagyon fogok figyelni az órán, ezért is hogy megérje, mert akkor meg is csinálom neked a következő menüt mikor hazaérsz:

  • Jalapeno krémleves
  • Encilada Különleges avokádó, és guacamole szósszal
  • Banános Csimicsanga

1323877288mexiko.jpg

Most csak ennyi, mert kezdődik is a tender megbeszélés, de este írok még az tuti.

A mostani poszt végére meg csak annyit szeretnék hogy érezd Veled vagyok.

barlang(1).jpg

Azt hogy a képen ki kicsoda rád bízom:)

komment

süti beállítások módosítása