2012.03.10.
22:19

Írta: Picióriás

Második

Bár ma már írtam, mégis úgy érzem muszáj írnom megint.

Annyira jó volt látni. Nem tudom elmondani az érzést hogy mit jelent vgay érzek amikor látlak. Valami megnyugvás lesz urrá rajtam. A tegnapi beszélgetés, mármint a pénteki,  persze egy kicsit más volt, de ott érződött hogy egyikünk sincs túl jó passzban. De a mai megint nagyon felemelő volt. Csak azt sajnálom, hogy most annyira nem érzed jól magad.

Mikor mondtad, hogy most annyira nem jó, meg most ez nehezebb akkor ez a kép jutott az eszembe.IMG_0528.JPG

Fura érzések kerülgetnek. Néztem egy filmet és közben nagyon dobogott a szívem. Végig te jártál az eszemben. Nem a film miatt mert az nem is ilyen témájó volt. Jó lenne ha itt lennél, láthatnálak, hallhatnám a hangodat. Azt mondják hogy akiről álmodsz, annak hiányzol. Tegnap nagyon élesen és tisztán veled álmodtam, meg is írtam neked amikor felébredtem. 

Nem tudom pontosan megfogalmazni ami most zajélik bennem, ezért hagyom is.

Viszont volt ma egy post a 9gag-en amin percekig "nevettem"

IMG_0697.JPG

A végére még egy szám amit ma sokat hallgattam:

Most megyek Angiékkal találkozni. Szép álmokat.

komment

süti beállítások módosítása